elif şafak ın mükemmel ötesi romanı. kitapta benim adım kırmızıya benzer bi hava var. gerek eski dönemleri anlatması olsun gerekse 1. tekil şahısla anlatım olsun bana fazlasıyla benim adım kırmızıyı hatırlattı. ancak yine de bir solukta okunabilecek, her kütüphanede olması gereken bir kitap her zaman çok eskilere özlem duyanlara şiddetle tavsiye edilir.