murat bardakci yaninda cok ama cok ezik kaldigi icin kendine guvenini kaybeden, heyecan krizleri yasayan kadincagiz.bazen simdi aglayacak diye uzulmekteyim.murat bey once iyice bir eziyor; bakiyor ki program sacmalasiyor biraz yan pas verip gol attiriyor.birde bunu seyircilere bariz anlatiyorlar.
pelin-bla bla bla..
murat-boyle dusunenler bunlari okuyan salaktir.
pelin-bla..
murat-yav baska isiniz mi yok gerekli seylerle ugrasin.hay sizin kulturunuzun..
pelin-ama beni konusturmuyorsunuz.agzimdan cikanlar askida kaliyor beni salak gosteriyor...sasalakmiş gibi hissediyorum.
murat-hehehehe.ama o yazar guzel romanlar yazmis degil mi? (burda pas veriyor artik)
pelin-evet cok severim.sunlari yazdi soyle boyle yapti.burda yasadi.blabla bla...(bildigi konuda uzun bir konusma yapar)
murat-iyi pas verdim degil mi?
pelin anlayamayacak kadar salak degilim pas verdiginizi..