ya böyle...
aşk aslında...
salaklaşmaktır bence.
geldiği zaman salak salak gülümsemektir. mantıksızlaşmak, hırslardan arınmak, saflaşmak, salaklaşmaktır.
ve aşk, o esnada yaptığın saçmalıklardır. manyaklıklardır.
işin kötüsü de şudur ki; gece var olan coşkun bitmiş gitmiş olur ya hani sabah kalktığında... ya da sarhoşken, kafan çok güzelken uyuyunca, karın ağrısıyla kalktıktan sonra "bir daha içimicem lan" dersin ya...
aşk geçicidir yani.