türk sinemasında evvelcek edebi eserlerin sadece filmi çekilirdi, izlenirdi, biterdi, konudan fazla dışarı çıkılmazdı. şimdi öyle mi anacım.. bölüm bölüm çekiyorlar, esere sadakati bırak, eserin başlığı altında, bizzat ismi kullanarak uzun uzun eziyet veren diziler çekiliyor. sanat adına yapılsa başım üstüne, lakin kapitalizm ve '' uyutalım büyütelim milletimizi'' cinliğiyle yapılan bu işimsileri kendi çapımda kınamak için sadece izlemiyorum. offff, çok mutsuzum be Atam!