yeditepe sözlük'te de hala aynı şeyler yazan yazar. sinema yazsa mesela ne kadar güzel olur. bıktık yahu, uzun ve noktalama işaretinden yoksun, divan edebiyatı kılıklı düşük yoğunluklu , verimsiz entrylerinden. çoluk çocuk bağrına basmış orda alıyoruz duyumları.