benden bir yaş küçük olduğunu duyunca şoka girdim desem yalan olurdu yazarıdır. benim gibi bir fm delisi(sanırsam), bir galatasaray'lı ve aynı jenerasyondan.
ayrıca klasik gitarla solo atma çalışmalarına çok kendini kaptırmaması lazımdır. elektroya geçişte "lan gene alt tele atladım" diye hayıflanması da mümkündür. son olarak, sweet child o mine'ın solosunu yalayıp yutması dileğiyle..