normalde bir insanı sevip, sevmemeyi bir kenara bırakıp, her türlü şiddeti eleştirmem gerekiyordu ama bu adama üzülemedim bir türlü.
ha tabii ciddi bir yara alsaydı falan tabii ki hiç hoş değil ama anlaşılan pek bir şey olmamış.
hazır yazmışken, her yerde sorduğum sorduğum, sözlükte de bir kaç kere sorduğum soruyu bir daha sorayım; kırkından sonra amcam çeker halayı, amcamın zamanında halay mı vardı ne demek, lütfen biri bana açıklasın, yıllarım heba oldu bu uğurda.