ben bu yazıyı eski sevgilime yazdım

entry1563 galeri
    137.
  1. En iyisi hiç muhattap olmamak,artık eski ise yenileri hayatınıza alma zamanıdır.Görünce merhaba yeterlidir,muhattap olmaya gerek yoktur.
    0 ...