aşk

entry15879 galeri
    2679.
  1. Nerde okuduğumu yada duyduğumu hatırlamıyorum hah şimdi hatırlar gibi oldum sanırım teoman söylemişti bi röportajında.
    "O kadar flu bişeyki aşk acısını çekmeden varlığına inanmıyoruz" gibisinden bişeydi çok da güzeldi.
    0 ...