devrimdi, oydu, buydu diye gencecik insanları köpek gibi kullanmış, kuyruğu sıkışınca da kürtüz ölene kadardan, türküz ölene kadar demiştir yüce yargı önünde. ağlak pozlar falan. böyle bi göt işte. bunu kendine idol, başkan, aga, reis bilmem ne yapan kim varsa o bundan da göttür, gerzektir.
sıfırın altında bi maşanın da maşasıdır onlar.
devrimmiş.
ulan senin başkanının kıçındaki donu bile amerika veriyor, hala devrim muhabbeti yapıyosun.
marx'ın bile kemikleri sızlar, eşşek soyu it sıpası!