behlülle bihterin hararetli öpüşme sahnesinden sonra mola verildiği belli olan dizi.. zira; ağzı burnu ruj içinde kalan behlül odadan çıktığında bütün izleri gitmiş, bihter de yeniden rujunu sürebilmiştir. bu ne hız deyip alkışlıyorum ikisini de.. hadi behlül eliyle falan o anda silmiş olsun, bari bihtere o parlak ruju sürmeseydiniz kardeşim! öyle öpüşmeden sonra öyle ruj mu olur?! öpüşme de tam bir facia..o konuya hiç girmiyorum. yönetmenine selamlar..