tatile hasret bir sektörde çalışan benim gibi meslektaşlarımın yegane tatil gunlerindendir. eskiden hatırlarım annemler falan toplanıp tören izlemeye giderlerdi. 23 nisanların bayram niyetine kutlandığı zamanlardı . annem basortusuyle giderdi törene, laikçiler saldırmazdı niye geldin diye, o zamanlar bu kadar sert cizgilerle ayrılmamıstı toplum, 23 nisan bayramdı güzeldi.
sonra ideolojik havalara sokmaya calıstılar, annemde artık gitmez oldu, bende tatilden baska türlü görmez oldum.