bildiğin ırz düşmanı olmuş bu takım . allahtan arada insafa geliyolar, bu sefer de rakip alışmış arkadaş ' vallahi bi tane daha atmadan bırakmam messi abi yapın bişiler olmadı biz atalım kendi kalemize' falan diyorlar. yazıktır günahtır . (bkz: bir ırz düşmanı olarak fc barcelona)