kişinin iletmek istediği psikolojik , sosyal ya da biyolojik durumunu hem msn de hem facebookta vurgulamasıdır. he gerekli midir, merak eden var mıdır tartışılır. bunlardan özellikle, evdeyim,işteyim, yok şurdayım yok burdayım şeklindekiler ayrıca gereksizdir.