aşk

entry15879 galeri
    2619.
  1. işte aşkın gelişimi ve süreci;

    karşı cinsi görünce önce kilitlenirsin. sonra muhabbette gözlerinin içine dalarsın. karşı cinsten en ufak hareketini kur olarak algılarsın. sonra görüşme, buluşma faslı biter o ayrı biryere gider sen ayrı bir yere. Giderken çok güzel bir gün geçirdim der ve bu duydugun cümle seni mestetmekle birlikte eziyet içinde geçecek olan birkaç haftanın başlangıcı olur. msn,mesaj felan derken bir sonraki randevuyu kaparsın karşı cinsten. Yine güzel bir gün geçer, güzel bir hediye verirsin ve niyetini belli edersin. Sonrasında yine bir mesaj gelir ''günüm çok ama çok güzel geçti, ama en güzeli verdiğin höhöhdö hediye idi'' diye. Sen mesaj atarsın artık senle ben biz olsak mı diye zaten niyetin bellidir hediye ile birlikte. O da düşünmem gerek geyiklerine girer. O heyecanla eyvallah dersin içinden. Ne zaman o konuları açsan sana çok kötü zamanlar, birliktekiler geçirdim diyerek niyetini yavaş yavaş belli eder. Vee o kadar bekleyişten sonra bir mesaj ikimizde üzülmeyelim, arkadaş kalalım. Pislik bir duygudur bu. Artık tiksinirsin, belki reddedilişinden kaynaklıdır belki korunma psikolojisidir. Aşktan sogursun..
    işte gelşimi ve süreci ve tabi reddedilişi budur.

    Ve Tanımı sayılabilecek bir cümle ;

    Hissettiklerin bok bok bir duygudur. Salak salak hislere kapılırsın, o anda yapacaklarını yapmak istemessin. Okuyorsan sınavlarını çalışmak istemessin, çalışıyorsan kendini işine vermekten kaçınırsın. Ozamana kadar yapmadığın şeyler yaparsın. O triplere girersin çünkü. ve tüm şarkılar senin için yazıldığı duygusuna kapılırsın.

    ve kurtuluşu ;
    Sanırım böyle bir entry girmek olacaktır.
    2 ...