bir vakit hakkında şöyle bir anektod okumuştum tanımı da içinde.
yirmi yaşındayken afrika gibidir. henüz keşfedilmemiş yerleri vardır.
otuz yaşındayken hindistan gibidir. her yanı sıcak esrarengiz ve bereketlidir.
kırk yaşındayken amerika gibidir. yani teknik bakımdan mükemmel.
elli yaşında ise sibirya gibidir. herkes nerede olduğunu bilir ama hiçkimse gitmek istemez.