bir derdim var

entry1305 galeri
    167.
  1. kullanırken çok utandığım buton;
    ya ben öğrenmekten uygulamaktan aciz biriyim; allah rızası için bir el atıverseniz. rahatsız ettim, özür dilerim, teşekkür ederim...
    0 ...