gercekten eglenceli yazar.
yazdıkları kesinlikle insanın ilgisini cekiyor ve okutuyor. basarılı. kendisininde dedigi gibi her konu hakkında ve karmasını düsünmeden -karmasını düsünen kahraman olamaz diye espri yapanı dovüyorlar- yazan kaliteli yazar. yazdıklarının tepki cekecek diye düsünmeyen ne düsünüyorsa esirgemeden yazan nadir yazarlardan biri. kendisini bu yönüyle gercekten taktir ediyorum ancak abicim sen hic yatmıyor musun yahu? lan ne zaman baksam burada bu adam.
birde kendisine ilk zamanlar biraz sinir oluyordum bunu itiraf edeyim. ilk üye oldugum zaman. onun sebebi de baska bir yazar ile nickini karıştırmamdan kaynaklanıyordu. güzel yazan iyi yazan insanın yüzünü güldüren bilgili yazar.