yalnız kötü yanları var kitabın. pembe bir kapak üzerinde beyaz bir kalp ve üzerinde aşk yazıyor.
e tabi bu insanı zor durumda bırakabiliyor. dün çıktım işten , bir baktım çoktandır ortalıkta gözükmeyen korsan kitapçılar tezgah açmış. bu arada farkında mısınız bilmem. istanbul'da korsan kitap satanlar azaldı. artık bu alınan tedbirler sayesinde midir, yoksa ekonomik kriz yüzünden millet korsan kitap bile alamıyor mudur bilemem. tabi ki hepimiz korsana karşıyız bu arada. benimkisi züğürtlükten. yoksa bende isterim gidip d&r lardan almayı ama neyse.
sordum korsan abiye kitabın fiatını normalinin yarısı. bir de pazarlık yaptım ki , siz de yapın bir iki milyon daha aşşağı düşürürsünüz, o bir iki milyonu da artık lotoydu iddaaydı değerlendirebilirsiniz.
aldım kitabı, kahveye doğru gidiyorum. zaten yolda giderken elinde pembe bir kitap olan birine millet tuhaf tuhaf bakmakta. selamın aleyküm dedim kahveye girdim. önce aleyküm selam dediler sonra tuhaf tuhaf baktılar. kankalardan biri sordu, oğlum ne iş yenge uğradı da kitabınımı unuttu senin orada. yok ulan dedim benim kitap, ben okuyacağım.
kanka şöyle bir baktı. lan oğlum zaten entel misin nesin abuk subuk kitap okuyorsun, şimdi de yumuşadın mı başımıza pempeli çiçekli şeyler okuyorsun. bunları derken de sandelyesini yana çekti şerefsiz. ne alaka lan yavşak dedim, ben bunları manita tavlamak için okuyorum. ben böyle diyince sırıttı yavşak, ha öyle desene koçum benim yakışır o zaman , yavuz ver kardeşime bir çay dedi. çaylar geldi içtik.