cliff burton'un ölümünden sonra meydan buna kalmıştır. küçükken distortion mu yutmuş acaba diye insana sordurur. hem ritm gitar hem de vokalde bulunması yüzünden yetenekli addedilir, ki öyledir de. parçalarda mısraların sonuna "oh yeah!" ekler genelde. yalnız sanılanın aksine müthiş, aşmış, nirvana bir adam değildir. dave mustaine'den feci dayak yemiş, aynı kişinin "benden sonra en iyi ritm gitaristi" demesini de iltifat olarak algılamış, imayı görememiştir.
en sevdiğim özelliği ise, sayesinde megadeth gibi bir grup kurulmuştur. bundan gayrısı umrumda değildir zaten.