kolbastı

entry325 galeri
    110.
  1. abidik gubidik bir oyun.

    yıllardır yıldız tilbe'nin dansıyla güldük, eğlendik. yeri geldi alay konusu oldu. evet gerçekten de kötü dans ediyordu, orası doğru. peki ya kolbastı'ya ne demeli ? neden ve nasıl meşhur olduysa oldu bu garip şey. ne günahı vardı yıldız'ın ? neden onun dansını sevemedik ? nedir bu çektiği çile yıllardır ? yazık değil mi yıldız tilbe'ye ve bize...
    2 ...