yıllardır yıldız tilbe'nin dansıyla güldük, eğlendik. yeri geldi alay konusu oldu. evet gerçekten de kötü dans ediyordu, orası doğru. peki ya kolbastı'ya ne demeli ? neden ve nasıl meşhur olduysa oldu bu garip şey. ne günahı vardı yıldız'ın ? neden onun dansını sevemedik ? nedir bu çektiği çile yıllardır ? yazık değil mi yıldız tilbe'ye ve bize...