Beşiktaş'a geldiği günden yana sınıf atlatmış , üst düzey bir ön libero.Bir ileride bir geride , bir sağda bir solda.Top çalar , çaldığı gibi topu iyi kullanmasını da bilir ,gerektiğinde top da sürer, takımı atağa kaldırır , geriye gider top alır , ilerde boş yerlere kaçar top ister , arkadaşlarıyla yardımlaşır , onlara boş alanlar yaratır , zamanı gelince gider golünü de atar...Her yere nasıl böyle yetebiliyor anlamıyorum.Mücadele gücü , hırsı , dayanıklılığı.Bu bünye Cisse'den sonra bu adamı görünce bir anda gözünde büyütüyor olabilir ama gerçekten harika bir oyuncu.Takıma kazandıranlara helal olsun , Allah razı olsun onlardan.Bu da Fabe'ye gelsin;
(bkz: ich liebe dich)