sözlükte birçok insan tarafından herşeyi gayet net bilinen, ergenlik döneminde hayatın baştan başa değişiyor olmasından ötürü; asosyal değil de, gerçekten çevresinde sevilip sayılan, gerçekten mutlu ve sözlüksüz de hayatını devam ettirebilecek kadar arkadaşa sahip olan, yine ergenlik dediğimiz pıtırcığın etkisiyle her gün biraz daha serpilip sevimlileşen, kah üniversite hayali kurarak, kah lisesini düşünerek daha da mutlu hisseden; katılacağı zirveleri düşünüp "geliyorum lan bekleyin!" diye heyecan yapan...
neyin ne olduğunun farkında, sürrealizmle uzaktan yakından alakası olmayan, ciddiyete önem veren bir sözlük yazarıdır.
ergenlik insanı çok çabuk değiştirdiğinden ötürü, 14 değil 15 yaşındadır; hatta 16 olmak üzeredir.
kimsenin yuvasını yıkmamış, eşine tecavüz falan etmemiştir. kendisinden bu kadar nefret edilmesinin sebebi, sadece sözlükte sevimli bulunan, iyi niyetli kaliteli bir yazar olarak görülmesidir.
fakat diğer yazarlardan da pek bir farkı olmayan, sıradan bir insandır. ne nefret edilecek, ne kıskanılacak, ne de hayran kalınacak özellikleri vardır. girdiği polemikler için bütün sözlük yazarlarından özür diler.
deşifre olduk şimdi iyi mi, ama ben bu yalanları kağıtlara falan yazmıştım; anlaşılmasın diye o kadar uğraşmıştım, ne olacak şimdi ha, sözlük hayatım sona mı erecek, kimse sevmeyecek mi beni?!