-Kredi kartı borçlarının limiti fazlasıyla aşması,
-Kız arkadaşın terk etmesi (ve akabinde trenin önüne atlamak),
-Mantıklı düşünme yetisinin kaybolduğunu ve aptal olduğunu anlamak,
-Geride kalan aile bireylerine vicdan azabı çektirme isteği,
-Altılı kuponunu yatırmamak, sonrasında tuttuğunu öğrenmek,
-Herkes tarafından unutulmak, hatırlanmamak,
-Asosyalitenin kurbanı olmak,
-Ko oynamak (Ve 48 saat sonra hakkın rahmetine kavuşmak),
-O biçim film izlerken babaya yakalanmak, babalara gelmek,
-Ateist olmak, 'Varlık' kavramını kesinleştirmek,
-hamas militanı olmak (Bilahare canlı bomba olmak),
-Murat Kekilli'nin ''Bu Akşam Ölürüm'' adlı şarkısını üst üste 3 kez dinlemek,
-'Kuş'un tüm çabalara rağmen kalkdırılamaması (eheheh)
-Kestaneyi çizdirmek,
-Komunist bir ülkenin yöneticileri arasında bulunmak (bkz: Russia)
-'Emo' olmak, duyusal açıdan çökmek,
Ve en önemli intihar sebebi;
-Cennet'i merak etmek.
Vaktiyle bende sırf orayı merak ettiğim için intihar etmek istemiştim.Ama sonra öğrendim ki intihar edenler ömür boyu cehennemlik oluyorlarmış.*