Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Eskiden büyüklerimiz sanatçılar ölünce hüzünlenirdi bu bana saçma gelirdi. Şimdi anlıyorum ki o kişiyle birlikte çocukluğu ve gençliğinin hatıralarına da üzülüp hüzünleniyormus. Kadir inanır hep yakışıklı ve karizmatikti. Allah taksiratini affetsin.