orospu çocukları 100 senedir atatürk'ün en büyük yöntemini kullanıyor.
ne diyordu büyük ata :
" ben, bir şeyi nasıl yapacağımı düşünmem. buna neyin engel olacağını düşünürüm. engelleri ortadan kaldırdığımda, mesele kendiliğinden hallolur. "
bu orospu evlatları, atatürk'ün bu büyük sözünün takipçisi. akepeye giderlerken bile " biz sizin önünüzdeki engelleri opere edelim, siz de bize şu şu konularda destek sunun " teklifiyle gitmişlerdi.
bu, seçimlerin kazanılması için malum partinin de uyguladığı yöntem. büyük ata'dan öğrenen emperyalistler bunlara da öğretmiş maalesef.
ah atam ah, her şey ulu orta söylenir mi yahu dicem de biz nasıl öğrenecektik o zaman sen de haklısın.