Vermiş zaten. Yahudi olmak kendi başlarına da bir bela. Tarih boyunca kimse bunları sevmemiş gittikleri her yerde puştluklar yapıp oradan kovulmuşlar. Bugün de bütün dünya ne pislik olduklarını naklen izliyor. Önceden bölgesel sevilmezlerdi artık küresel sevilmiyorlar.