Ozel okul ogretmenleri maalesef devlet okulu ogretmenleri kadar egitim pedagolojisi, ogrenci psikolojisi, sinif yonetimi vs anlaminda donanimli degiller. Turkiyenin farkli sehirlerinde calismak yerine yasadiklari sehirlerdeki ozel kurumlarda ogretmenlik yaptiklari için uc kurusluk kurum mudurlerinin ve ukala ogrenci velilerinin arasinda ezilmis durumdalar. Yani bu hayati bilerek bu meslege basladiklari icin yerden goge haklilar diyemiyorum. Ama bir devlet ogretmeni univden cikip 25 yasinda terorun kol gezdigi, esnafin yoluncak kaz olarak gordugu, ulasimsizligin hat safhada oldugu koylerde calisirken yeri geldiginde aybuke ogretmen gibi sehit olurken bu arkadaslarin 40 yasina gelip de artik bu hayati kaldiramadiklarinda isyan etmeye kalkmalari pek dogru gelmiyor. Haliyle toplum da cok destek olmuyor bu yuzden.
Ben de bir ozel okul velisiyim ve mesela bu haftalarda gondermedim cocugu okula yok yazariz demisler okuldan bok yazarsiniz dedim ben de. Yazamadilar. Saygi kazanilan bir seydir havadan gelmez kimseye.