dut ağacı

entry46 galeri
    46.
  1. Bizim mahallede de vardır. Dut kadar ziyan olan bir meyve daha yoktur diye düşünüyorum. Beyazını ayrı karasını ayrı severim ama meyveleri hep yerlerde sürünüp yeri şerbete bularken dişarıda kilosunu 100 tl'den alamıyoruz.
    0 ...