bu mantıkla formula bir pilotları ve taksi şoförleri yatakta kaç beygir gücünde basıyor diye düşündüm bir an dediğim durum.
türkçe'nin azizliğine de uğramış biraz.iyi araba derken hem marka hem kullanabilme olarak anlaşılabilir.
iyi araba kullanan deyince ferrari, lamborghini, maserati vb. akla gelir. demek ki bu arabaların motor sesini duyan kendi biyolojik üreme performansını da aynı motor gücünde basıyor zannediyor.
bu sanrı, altına aldığı arabanın markasının verdiği öz güvenle kendi erkekliğinin de 800 beygirlik torkla bastığına inandırıyor böyle insanları.
en hızlı ve en öfkeli 800 beygirlik tork gücüyle basan sensin. dikkat et de bu hız ve performansla kaza çıkmasın.