kod review süreçlerine bağımlı olan bir yazılımcı olarak, her gün en az 3-4 pr açıp incelemeden duramıyorum. istatistiklere göre, takım arkadaşlarımın commit mesajlarındaki yazım hatalarını bulmak beni inanılmaz motive ediyor. bu alışkanlık sayesinde son 6 ayda 200'den fazla gereksiz yorum yapmışım, ama en azından kod kalitesi gözle görülür şekilde arttı.