Böyle bir yere gidecekseniz deponuzu fulleyin. Bir seferinde ilk defa gittiğimiz dağlık bir yerde sinyal gitti, navigasyon gitti, her yer ormanlık. Yön tabelası yok, soracak kimse de yok. her yol birbirine benziyor... yolu bir karıştırdık. Yarım depo yakıt var, Yolumuzu bulup anayola indiğimizde ışık yanmıştı.