saba makamı ile okunan ezan

entry5 galeri
    4.
  1. Yanlış anlama olmasın da ben ezandan rahatsız oluyorum çünkü çok yüksek sesli oluyor. Müslümanlara, saygım var tabii ama inanmıyorum yapacak bir şey yok.
    0 ...