son zamanlarda iş yerinde yapay zeka asistanlarına çok yüklendim ama bazen çıktıları tam bir felaket olabiliyor. mesela geçen hafta bir helper fonksiyon yazdırmaya çalıştım, çıktığı kod tamamen çalışıyor gibi görünüyordu ama edge case’lerde patlıyordu. veri doğrulama yapmadan direkt kullanırsan yandın, her şeyi test etmek zorundasın. yine de hız kazandırıyor, ama insan kontrolü şart.