bir haftadır deli gibi dinliyorum o kadar güzel ki. dinlerken de siyasi ve toplumsal olarak tatarlarla neden daha da yakınlaşmıyoruz diye düşünüyorum. özellikle kırımın şu anki içinde bulunduğu durumda bizim desteğimize ihtiyaçları varken. türk halkı bu konularda ne zaman bilinçlenip birbirine destek olmaya başlar tahminen.