Kemal Kılıçdaroğlu'na destek açıklamasına ismi eklenen halk müziği sanatçısı Rahmi Saltuk, "Şarkılarımı kullanmalarında bir sorun yok. Ama böylesi bir metne imza atmadım" dedi.
Sol haber portalı'na konuşan Saltuk, doğrudan Kemal Kılıçdaroğlu'na ve yönetimine bir destek açıklaması yapmadığını belirtti. Şarkılarının kullanılmasında sakınca görmediğini ifade eden Saltuk, imza ve çağrı metninden ise haberi olmadığını söyledi.
Kılıçdaroğlu'nun yardımcısı Berhan Şimşek'in kendisini aradığını belirten Saltuk, şunları kaydetti:
"Bildiriden salı günü öğleden sonra haberim oldu. Hemen Berhan Şimşek'i aradım, adımı sildirmesini istedim. Sanırım bir grup, Kemal Kılıçdaroğlu'na hitaben 'Sesimizi kullanamaz izin vermiyoruz' diyen bir bildiri yayımladığı için Berhan beni aradı. Konuştuk. Ben de ona 'Sesimi kullanabilirsiniz. Ne şimdi ne de sonra karşılık istemiyorum' dedim. Bu diyaloğu, belge olsun diye kendisine yazılı mesaj olarak da ilettim. Ama imza bildirisinden sonradan haberim oldu. Şarkılarımı kullanmalarında bir sorun yok ama böylesi bir metne imza atmadım."