kaos show

entry13 galeri
    13.
  1. Kesinlikle aşağılama yok.

    Herkes halinden memnun.

    Hatta bu sayede de hayatları daha güzel ve maddi güçleri oluyor.

    Her şeye olumsuz bakılmaz bu kadar.

    O insanları da olduğu gibi izliyoruz zaten.

    Ne var bunda?
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük