aynı mehmet ali erbil mantığında bir program sanıyordum fakat daha da naif bir yapıya sahip.
sanki ortada bir abi var ve çocuklarla eğleniyormuş hissi yarattı bende.
tabi bir çoğunuz "insan aşağılama var." diyebilirsiniz fakat ben o kadar bu programa hakim değilim. benim izlenimim basit ve yüzeysel şimdilik.