likör

entry46 galeri
    46.
  1. Beşiktaş'ta ilk likörümü içtim. Kahveliydi, alkollu icecek olduğu için doğal olarak aciydi(Benim tecrübem aci olduğu yönünde), şeker miktarı fazlaydi.
    0 ...