neva

entry87 galeri
    87.
  1. yillar sonra siteye ne yazmaya giriyorum tanrim aklima mukayet ol!
    az once denk geldim biraz aradim ama hakkinda cok bisey bulamadim. buraya yazayim da birileri belki costurur.

    dijitalde (bkz: Nevâ) adiyla belirmis bi abla var. sarkilari enteresan, sarki sozleri abidik gubidik degil, biraz dinleyince anlasiliyor. sarki isimleri daha enteresan, farazi, pespaye, har falan gibi. ha bi de dark pop yapiyorum diyor. biraz kulagim varsa ugrasilmis bir is oldugunu dusunuyorum. Adini özellikle secmis belli ki.
    0 ...