Valla bekarım bazen tek, bazen ailemle yaşıyorum. ikisi de iyi değil gibi. Yalnız olunca temizlik, yemek, içeride nefes yok adam sıkılıyor. Ee evlenince yalnız kalamıyorsun, çocuk uyutmuyor, dırdır derken o da sorun. Şu insansı robotlar çıkmalı bir an önce.