evlilik vs bekarlık

entry9 galeri
    5.
  1. Valla bekarım bazen tek, bazen ailemle yaşıyorum. ikisi de iyi değil gibi. Yalnız olunca temizlik, yemek, içeride nefes yok adam sıkılıyor. Ee evlenince yalnız kalamıyorsun, çocuk uyutmuyor, dırdır derken o da sorun. Şu insansı robotlar çıkmalı bir an önce.
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük