Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Heykel Bölümünü okudum. bu bölüm ülkemizin bir çok üniversitesinde mevcut. Ayrıca bize gelen siparişlerin yarısına yakını insan figürü istiyor. Acaba sence bunu isteyenlerde kabahat arasan daha mantıklı değil mi? Devletin açtığı bu okul ve bölümleri bu kadar saçma ve mantıksız buluyorsan hocam lütfen sen gel bu bölümleri kaldır ve çok daha anlamsal sanat okulları aç. Anında o yönde hizmet vereceğimden emin olabilirsin. Sistemi eleştiremeyip, sistem içindeki ufak detaylarla avutmayalım kendimizi.