gençlerin akın akın kemalizmden çıkması

entry49 galeri
    49.
  1. Allah'ın belası, pislik bı akepelinin uydurmasidir nonoşum. Neymiş genşler kemalizmden çıkıb , namaza abteze felan yoneliyorlarmis. Dediyim gibi bı akepeli uydurması. Eyer öyle olmasaydı ben kemalis olmasdim, bilenler bilir eskiden barzo, cayil ve dayi eril pislik bı akepeliyidim akabisindeyse bı aydınlanma geldi bana, kemalisme geştim anı bir kararlan ve anında , o dakka Çağdaş, modern, ışıklı bi birey oldum şekerim. Herkeze tafsiye ederim???!!!111

    Işık ve sevgiyle.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük