giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
gençlerin akın akın kemalizmden çıkması
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
49
↓
galeri
49.
Allah'ın belası, pislik bı akepelinin uydurmasidir nonoşum. Neymiş genşler kemalizmden çıkıb , namaza abteze felan yoneliyorlarmis. Dediyim gibi bı akepeli uydurması. Eyer öyle olmasaydı ben kemalis olmasdim, bilenler bilir eskiden barzo, cayil ve dayi eril pislik bı akepeliyidim akabisindeyse bı aydınlanma geldi bana, kemalisme geştim anı bir kararlan ve anında , o dakka Çağdaş, modern, ışıklı bi birey oldum şekerim. Herkeze tafsiye ederim???!!!111
Işık ve sevgiyle.
olgayella
10.06.2026 16:19
0
...
şikayet et
#47988495
bu entry yorumlara kapalı.
tümünü göster
49
© 2026
uludağ sözlük