macbook edinme sebepleri

entry5 galeri
    3.
  1. macbook harici bilgisayar almak resmen dolandırılmaktır. windows bilgisayar kullanmak istememe rağmen, windows bilgisayarlar 20 yıl öncenin bilgisayarları olarak kalıyor. macbook bilgisayarların yanında windows bilgisayarlar traktör gibi kalıyor. zaten bunun alt yapısını sağlayan intel şirketi batmak üzere. macbook şirketi ARM tabana geçti ve muazzam fark attı. üstelik çok ucuz. windows bilgisayarlar hem kazık hem de. macbook'a pahalı demek algida dondurmaya pahalı demek gibi bişey. algida pahalı mı? değil. macbook'lar hiç değil. traktörden hallince windows laptoplara ödenen paralarla kaç tane macbook alınır.

    macbook en son macbook neo'yu (çok ucuz ve çok iyi bilgisayar) çıkarınca ortalık karıştı, microsoft baktı artık müşteriler uyanmaya başladı duruma, şimdi nvidia bişeyler yapmaya çalışıyorlar. nvidia spark diye macbook'ların yıllar önce çözdüğü sorunu çözen işlemci ve ekosistem çıkarmaya başladılar. üstelik ne olacağı daha belli değil ve çok daha pahalı. yani arm tabanlı sistemlere geçmeye çalışıyorlar. apple macbook neo çıkarmasa microsoft'un harekete geçeceği de yoktu.
    3 ...