giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
bostanlı
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
50
↓
galeri
49.
Köfteci remzi
diye bir mekan vardı burada. Muhtemelen hala duruyordur. Eğer duruyorsa köftesini yiyin.
Sonra
balıkçı parkı
'na gidin. Kedi popülasyonu hala boldur diye düşünüyorum. Kedileri seversiniz.
Oradan
yasemin cafe
'ye geçip denize nazır çayınızı için. Benim yerime de için hatta.
*
Tanım: izmir'in en güzel yerlerinden biri.
diamond bosphoruss
23.05.2026 13:01
2
...
şikayet et
#47971814
bu entry yorumlara kapalı.
tümünü göster
50
© 2026
uludağ sözlük