bostanlı

entry50 galeri
    49.
  1. Köfteci remzi diye bir mekan vardı burada. Muhtemelen hala duruyordur. Eğer duruyorsa köftesini yiyin.

    Sonra balıkçı parkı'na gidin. Kedi popülasyonu hala boldur diye düşünüyorum. Kedileri seversiniz.

    Oradan yasemin cafe'ye geçip denize nazır çayınızı için. Benim yerime de için hatta. *

    Tanım: izmir'in en güzel yerlerinden biri.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük