Tabi ki eskisi kadar yazmıyorum,
Bende Yönetimi protesto ediyorum.
Geçen herkes gibi bana da mesaj geldi ve
biz dedi yönetimi protesto ediyoruz, bizim hayatta başka amacımız hedefimiz yok dedi, tek derdimiz var dedi burada elimizden bir şey aldılar bizim onu geri almamız lazım dedi.
bize uyarmısın dedi...
Dostum dedim, Yazmamazlık olmaz dedim, ama az yazarım dedim.
Mesela siz kazanana kadar günün kombini fotoğrafı atmayacağım dedim.
Teşekkür etti, rica ettim.
Olaysız dağıldık.