Açıkçası kendisini sözlükte görünce çok keyif alıyordum.
Zaten ne kadar sevdiğimi herkes bilir.
Tanıdığım için mutlu olduğum insanlardan biri.
Daha yeni görüyorum hesabını sildiğini.
Kızgınım.
Ayıp gerçekten.
Nedir derdiniz anlamadım ki.
Feyk hesaplar terbiyesizlikler..
Bu kadar hayatsız ve boş olmayı nasıl başarıyorsunuz.