imkanım olsa hiç beklemeden girerdim...ilk başta çok yüksek bir mebla gibi gelebilir evet ama mevcut enflasyon ortamında 2-3 yıl sonra 142 bin tl size komik gelecek, hele 5 yıl sonra çerez parası olacak.
2 yıllık bir kredi çekmiştim o yılda asgari ücrete 2 kez zam yapıldı, dolayısıyla maaşlarda 2 kere arttı, son 6 ay ödediğim taksit çok komik hale gelmişti.