Devlete kapağı atıp sabit maaşının bazı dönemlerde artacağı ihtimali de olup yaşayıp gitmekten daha mantıklı olmayan eylem. Firma kurup batma durumun varken, devlete veya kurumsal firmaya kapağı attıktan sonra batma ihtimaliniz yoktur ancak yine de işin garantisi yok, kovulma ihtimaliniz her an var. Kafamda deli sorular.