Bu duygu sanırım benim kronik hastalığım. Böbrekte kalsiyum oksalat neyse yüreğimin ortasında oturan da ona benzer bir sey. O dokuyu yırtan, kanatan ama bir yandan da insanın içini tatlı tatlı sızlatan o duygu bir taş gibi Oturuyor, bağdaşını kuruyor en ortadoğulu haliyle ve kalkmıyor. Özneler önemsiz, bazı bazı gizli özneler de önemsiz, nesneler önemsiz, yüklemler önemsiz... Tek önemli olan duygunun kendisi.